Angajatul unei firme nu mai este demult o simplă „resursă umană”, ci a devenit o componentă a capitalului, ce trebuie păstrată, dezvoltată şi valorificată în activitate cu eficienţă maximă.
Optimizarea condiţiilor de muncă ale angajaţilor, analizarea fiecarei faze a procesului de muncă, identificarea eventualelor surse de accident si/sau imbolnavire profesionala(mişcări repetitive, stress, poziţii incorecte în timpul lucrului, proiectare defectuoasă a procesului tehnologic, etc) duc la un confort al angajaţilor şi indirect la o eficienţă crescută a muncii lor.
Instruirea personalului este o componenta importanta a demersului de prevenire a accidentelor si imbolnavirilor profesionale.
Scoatem intructajul de sanatate si securitate in munca – protectia muncii din canoanele limbajului de lemn in care o persoana lectureaza ore in sir un amalgam de informatii sterile, fara relevanta pentru activitatea de cotidiana a angajatului.
Instructajele realizate de noi se concentreaza pe sarcina de munca a angajatului si ii transmit acestuia informatii relevante si practice care sa il ajute in activitatea de zi cu zi.